نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 10:58

تعین تکلیف 9832 ردیف کالا با ورود دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی در مدیریت اموال تملیکی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از ارتقای عملکرد مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان در 9 ماهه سال 1401 با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش خبرزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی اظهار داشت: فروش ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۲۳۵ ردیف کالا به مبلغ ۶۵۴/۷۹۴/۴۴۱/۶۴۴/۱ ریال می باشد  که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۷ درصد رشد دارد.

وی ادامه داد: انهدام سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۳۹۸ ردیف کالا به ارزش ۱۹۱/۶۷۵/۱۸۶/۶۴۴/۱ ریال که رشد ۱۰۳ درصد نسبت به سال قبل دارد، اعاده کالا در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۵۰ ردیف کالا  به ارزش ۳۰۴/۷۰۰/۰۶۴/۵۰۵/۴ ریال که نسبت به سال قبل رشد ۱۶۰۰ درصدی دارد  ۹۸۳۲ ردیف کالا هم در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ ، در ۳۳۴۳ پرونده تعیین تکلیف شده است،۱۶۶۷ پرونده متروکه و ۱۵۶۱ پرونده قاچاق و ۶۸ پرونده قضایی هم تشکیل شده است. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی  به اقدامات شاخص مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان با ورود و نظارت و پیگیری مستمر دستگاه قضایی اشاره و گفت: پرونده ملی ام دی اف به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان ،پرونده طلاهای سنواتی به ارزش ۷ میلیارد تومان  -پرونده واگن‌های قطار به ارزش ۳۷ میلیارد تومان، تعیین تکلیف بیش از ۷۰۰ خودرو صدور دستور دادستانی برای فروش بیش از ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات راه سازی و کامیون کشنده در مزایده آتی،اضافه نمودن ۱۵۰۰ متر انبار در شمال استان اقداماتی بودند که طی بازدیدها و جلسات متعدد از مدیریت اموال تملیکی استان مورد مطالبه قرار گرفت و به حمد الله با تلاشهای موثر این عزیزان این نتایج حاصل شد.

عتباتی ابراز امیدواری کرد این آمار با هماهنگی مطلوبی که بین دستگاه قضایی و سازمان جمع آوری اموال تملیکی ایجاد شده است در ایام و ماه های آتی باز هم رشد فزاینده داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 982093

مهمترین اخبار ایران و جهان: