نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 16:17

وحشت اصلاح طلبان از کوآدکوپترهای ساقط شده/ همصدایی روزنامه اعتماد و سرکرده حزب کومله درباره حاکمیت

شاید آمریکا و اسرائیل اینقدر اعتماد به نفس نداشتند که از یک عملیات ناموفق و کور، اینچنین جوگیر شده و به دنبال امتیازگیری از ایران باشند؛ اما گویا برخی اصلاح طلبان اصرار دارند که در ضربه زدن به منافع ملی ایران، از دشمن سبقت بگیرند.

فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

وحشت اصلاح طلبان از کوآدکوپترهای ساقط شده

اجتماع انبوه مخالفان نتانیاهو در سرزمین های اشغالی در کنار پس لرزه های عملیات استشهادی اخیر که به هلاکت ۹ صهیونیست منجر شد، سران رژیم صهیونیستی را به شدت پریشان و مستأصل کرده است.

در کنار این مسئله، شامگاه شنبه، صدای انفجاری در یکی از مناطق اصفهان شنیده شد و به‌دنبال آن روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای خبر از حمله ناموفق سه ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این مجموعه داد. در اطلاعیه وزارت دفاع تصریح شد: «شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.» بنابر اطلاعیه مذکور، این حمله هیچ تلفات جانی نداشته و فقط آسیبی جزئی به سقف کارگاه وارد شده است.

نکته قابل توجه پس از وقوع این حادثه، عملیات رسانه‌ای گسترده ضدانقلاب برای بزرگنمایی و موفق جلوه دادن آن و نیز دست‌وپا زدن مضحک دشمنان ایران برای تصاحب سند مالکیت این عملیات کور و ناموفق است! به‌گونه‌ای که تاکنون منابعی از کشورهای آمریکا و اوکراین به‌علاوه رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند این حمله از سوی آنها صورت گرفته است.

دشمن در ماههای گذشته مدعی بود که جمهوری اسلامی بهمن ۱۴۰۱ را نمی‌بیند، حالا از آن ادعا رسیدیم به جایی که دشمنان ایران برای یک ترقه‌بازی در گوشه‌ای از ایران، اینچنین دست‌وپا می‌زنند تا آن را به‌عنوان موفقیت بزرگ برای خود فاکتور کنند.

این مسئله در خط خبری رسانه های معاند هم قابل مشاهده است. اما نکته تأمل برانگیز اینجاست که برخی رسانه ها در داخل، همصدا با رسانه های معاند ضمن بزرگنمایی این عملیات ناموفق و کور، دوگانه دروغین «دیپلماسی-جنگ» را مطرح می کنند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1007949

مهمترین اخبار ایران و جهان: