نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 15:41

ظرفیت های گردشگری تویسرکان منعکس شود

همدان- معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تویسرکان، معرفی یکایک ظرفیت‌های این شهرستان طی ایام نوروز ۱۴۰۲ از سیمای استان همدان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اسماعیل بگی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان تویسرکان بیان کرد: نگاه ما به گردشگری نگاه شهرستانی بوده و انتظار ما از مسئولین دستگاه‌های اجرایی اینست که توان خود را در این ایام بر روی شهرستان تویسرکان متمرکز کنند.

وی با اشاره به احادیث ائمه اطهار پیرامون اهمیت و فواید سفر از مدیران شهرستان خواست تا تمامی تلاش خود را در مسیر خدمت به گردشگران و مسافرین انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تویسرکان در ادامه صحبت‌های خود، نوروز را ظرفیت مناسبی جهت معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان دانست و افزود: برنامه ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار در روستاهای هدف گردشگری، جز وظایف دستگاه‌های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی است.

اسماعیل بگی یادآور شد: آماده سازی ورودی شهرستان و معرفی این ظرفیت‌های شهرستان از وظایف اداره میراث بوده که بسیار با اهمیت است.

این مسئول، استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت معرفی شهرستان را در این زمینه ضروری دانست و معرفی یکایک ظرفیت‌های شهرستان در طول نوروز ۱۴۰۲ از سیمای استان را خواستار شد.

وی در پایان نیز با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، حفظ شئونات این ماه مبارک را در شهرستان تویسرکان از الزامات دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007793

مهمترین اخبار ایران و جهان: