نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 13:23

افتتاح ۵۸۳ و کلنگ زنی ۱۰۰ طرح همزمان با دهه فجر در زنجان//بدون عکس// مصاحبه تلویزیونی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان از افتتاح ۵۸۳ طرح و کلنگ زنی ۱۰۰ طرح همزمان با دهه فجر در استان زنجان خبر داد.

وجیه‌الله بیگدلی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس به اعتباراتی که امسال به دهیاران اضافه شده است اشاره و اظهار داشت:  با اضافه شدن اعتبارات به حساب دهیاران، ۵۸۳ طرح همزمان با ایام‌الله دهه فجر افتتاح و همچنین ۱۰۰ طرح نیز  در سطح استان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شده از محل مالیات بر ارزش افزوده است، عنوان کرد: با پیگیری‌های استاندار و دیگر مسوولان تخصیص این اعتبارات به دهیاران ۴ برابر شده است.

بیگدلی با بیان اینکه امسال ۵۰۰ میلیارد تومان از محل مذکور به حساب دهیاری‌ها واریز شده است، عنوان کرد: این در حالی است که در ۱۰ ماهه نخست سال گذشته این میزان اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه با استفاده از این اعتبارات خدماتی که در روستا‌ها انجام شده است می‌توانم عنوان کنم که نسبت به سایر استان‌ها، جزء استان‌ نخست کشوری هستیم، گفت: یکی از این اقدامات بحث آسفالت ریزی روستا‌ها است که با مشارکت بنیاد مسکن، بالای ۹۰۰ هزار متر مربع  در سطح استان در ۱۰ ماهه نخست سال آسفالت ریزی انجام شده است.

بیگدلی همچنین به بحث جدول‌گذاری  به طول ۲۵۰ کیلومتر در سطح استان انجام شده اشاره کرد و افزود: این اقداماتی که در ۱۰ ماهه نخست سال جاری انجام شده است تقریبا دو برابر دوبرابر دو سال گذشته است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان در پایان یادآور شد: همچنین در بحث ماشین آلات به تعداد ۲۴ ماشین‌آلات  و ۵ ماشین آلات هم از مرکز به دهیاران تحویل داده شده است، این در حالی است که این تعداد ماشین آلات در سال ۱۴۰۰ تحویل داده شده بود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002393

مهمترین اخبار ایران و جهان: