نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 17:01

امام جمعه بندرعباس: دولتی‌ها فکری برای معیشت مردم کنند/ جلوی تورم افسارگسیخته گرفته شود

امام جمعه بندرعباس گفت: دولتی‌ها فکر و برنامه‌ای برای تورم و گرانی در جامعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ایام بهترین زمان برای روشنگری در مورد ظلم و ستم طاغوت و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ ساله اخیر است.

وی انقلاب اسلامی را درخت تنومدی از باورها و اعتقادات ملت ایران و پایمردی ملت بزرگ و شهیدپروری دانست که با وجود تهدیدات و تحریم‌ها و کارشکنی‌های مستمر دشمنان، توانسته استوار و با صلابت به پیش رود.

خطیب جمعه شهرستان بندر عباس تاکید کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی و دولتی با جان و دل از خود عملکرد بهتری به نمایش بگذارند و به درستی و هنرمندانه از دستاوردهای انقلاب برای مردم سخن بگویند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب بدانند این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون هزاران شهید و سختی‌های ملت رنج دیده و هزینه پای این انقلاب داده شده است و با دو حرکت احساسی این انقلاب برچیده نخواهد شد.

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، می‌خواهد با تبلیغات رسانه‌ای همه چیز را بهم بریزد و ۴۳سال عزت و افتخار این ملت با وجود تحریم‌های اقتصادی ظالمانه را از بین ببرد اما این راه با هوشیاری مردم آگاه ایران ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ستاد امر به معروف نهادی فرهنگی و دینی است که قیام سیدالشهدا(ع) نیز برگرفته از آن است و جنگ با آن مبارزه و جنگ با خدا است و بر این ستاد واجب است که با برنامه ریزی صحیح و از روی مهر و محبت و از سر دلسوزی کارهای اثر بخشی را در جامعه از خود به یادگار بگذارد.

وی توهین به مقدسات و مرجعیت توسط نشریه فرانسوی را نشانه اسلام هراسی آنان دانست و گفت: اسلاف شما نتوانستند با این حرکت‌ها جلوی نفوذ اسلام را بگیرند، شما نیز موفق نخواهید شد.

وی با تذکر به دولت از دولتی‌ها خواست تورم و افزایش قیمت‌های افسار گسیخته را کنترل کنند و با برنامه‌ریزی مناسب و در شأن مردمی، به فکر معیشت و سفره مردم باشند و نگذارند گرانی‌ها این قدر مردم را نگران و اذیت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001149

مهمترین اخبار ایران و جهان: