نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:49

هیچ وقفه ای در کار تولید برق در البرز رخ ندهد

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر مدیریت مصرف حامل های انرژی گفت: فرایند تولید در صنایع با وقفه ای مواجه نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله اسداللهی صبح پنجشنبه در نشست با مدیران شهرک‌های صنعتی و منطقه‌ای تهران ضمن بررسی وضعیت تولید برق در استان البرز با تاکید بر استفاده از حامل‌های انرژی اظهار کرد: منابع انرژی در شرایط پیک مصرف قرار دارد، بنابراین ضمن توجه به مدیریت حامل‌های انرژی هیچ وقفه‌ای در کار تولیدی کارخانجات و صنایع ایجاد نشود.

وی بیان کرد: موضوع افزایش بی‌رویه مصرف منابع انرژی یک مساله ملی است و همه سازمان‌های مرتبط باید در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در کشور احساس مسئولیت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد: اطلاع‌رسانی، فرهنگ سازی و بیان خسارت‌های افزایش بی‌رویه مصرف برق می‌باشد.

وی با تشکر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق استان برای تأمین برق مطمئن و پایدار که موجب رفاه حال شهروندان و آسایش جامعه است، گفت: مشکلات صنعت برق را درک می‌کنیم و در شرایط فعلی با همدلی و هم افزایی برای گذر از پیک مصرف حامل‌های انرژی تلاش خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 956505

مهمترین اخبار ایران و جهان: