نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 17:42

طرح ارتقای توانمندی‌های شناختی - رفتاری در اردبیل اجرا شد

اردبیل- معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح ارتقای توانمندی‌های شناختی - رفتاری در در ۶ محله شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و کوثر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز پروین بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری اختتامیه طرح ارتقای توانمندی‌های شناختی - رفتاری اظهار کرد: طرح ارتقای توانمندی‌های شناختی - رفتاری در در ۶ محله شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و کوثر اجرا شد.

وی با بیان اینکه شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی از مأموریت‌های بهزیستی است، افزود: این برنامه با هدف افزایش مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر، تنظیم هیجان، تفکر نقاد و خودآگاهی خانواده‌ها به ویژه برای جامعه سنی ۱۵ تا ۳۵ سال اجرا شد.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای این برنامه در سایر شهرستان‌ها بیان کرد: هر چند اقدامات پیشگیری دیر بازده است ولی امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی گامی مؤثر در راستای پیشگیری از اعتیاد برداشته شود.

پروین خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با اجرای برنامه‌های تدوین شده و آموزش مهارت‌های زندگی و برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در راستای ارتقای دانش جامعه هدف در محیط آموزشی، کاری و محلات به خصوص خانواده‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی اعتیاد شاهد جامعه سالم عاری از اعتیاد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957149

مهمترین اخبار ایران و جهان: