نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 14:30

بارش برف تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی البرز را با مشکل مواجه کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به بارش برف در راه‌های کوهستانی استان البرز، گفت: نیروهای راهداری برای تسهیل تردد مسافران در مسیر مستقر شده‌اند.

علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به بارش برف و باران در راه‌های البرز، گفت: توصیه می‌شود شهروندان در سفرهای غیرضروری اجنتاب کنند.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در جاده‌های کوهستانی سنگین‌تر است، اضافه کرد: جاده کرج-چالوس در پی بارش سنگین برف با ترافیک مواجه است.

زندی فر با بیان اینکه خودروها در جاده‌های کوهستانی استان به سختی تردد می‌کنند، ادامه داد: در این راستا تیم‌های راهداری به منظور عملیات برف‌روبی و ارائه خدمات به شهروندان اعزام شده‌ و در حال انجام عملیات هستند.

این مقام مسؤول ضمن اشاره به اینکه تا پایان بارندگی و بازگشایی مسیرهای کوهستانی نیروهای راهداری در محل حاضر خواهند بود، یادآور شد: با توجه به بارش سنگین برف همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده کرج - چالوس الزامی است.

زندی فر اظهار کرد: بارش برف نیز سبب لغزندگی سایر محورهای مواصلاتی استان البرز از جمله آزاد راه تهران - کرج-قزوین شده است و این بارش ها همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 956793

مهمترین اخبار ایران و جهان: