نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 14:21

«هرتسی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی شد

با پایان دوران ماموریت «آویو کوخاوی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، «هرتسی هالیوی» امروز دوشنبه در مراسمی رسما جانشین وی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ژنرال «هرتسی هالیوی» امروز رسما در مراسمی که در دفتر بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) برگزار شد، دوران ماموریت چهارساله خود در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

وی که ۵۴ سال دارد، از امروز پس از پایان ماموریت آویو کوخاوی که چهار سال گذشته در این سمت قرار داشت، رسما به عنوان بیست و سومین رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ، فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی پس از مراسم معارفه خود، گفت: ما ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را برای جنگ در میادین دور و نزدیک آماده خواهیم کرد.

وی افزود: بگذارید دشمن ما بداند که ما بیش از آنکه بر زبان می آوریم، برای اقدام عملی علیه آنها آماده هستیم.

هالیوی که در گذشته معاون رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بوده در شرایطی به عنوان رئیس این ستاد، ماموریت خود را آغاز کرده است که در ماه های اخیر روند تنش ها در کرانه باختری تصاعدی بوده است. همچنین در مرزهای غزه و لبنان ، با وجود آرامش شکننده ای که برقرار بوده، امکان تشدید وضعیت وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980505

مهمترین اخبار ایران و جهان: