نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 17:11

خبرنگاران ادامه دهنده رسالت شهید رهبر باشند / زمین خوار شیطان است

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد که از دشمن و شیطان تبعیت نکند، ادامه داد: زمین خوار و مفسد نیز شیطان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که ظهر دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: شهید رهبر رسالت خود را با شجاعت انجام داد و به یک الگو تبدیل شد.

وی افزود: شهید رهبر در میدان جنگ نظامی از گلوله نترسید و خبرنگاران امروز نیز باید در میدان جنگ فرهنگی و فتنه‌ها ترس به دل خود راه ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امروز هر کدام از اصحاب رسانه باید نقش شهید رهبر را ایفا کنند، بیان کرد: امروز خبرنگاران باید با قلم و شجاعت خود همان رسالت شهید رهبر را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دام‌های دشمن برای به بردگی کشاندن همه ادمها مهیا است، اضافه کرد: به تناسب نقش هرکسی شیطان به عنوان دشمن بزرگ انسان برای او دام پیدا کرده و او را به سمت خود می‌کشد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد که از دشمن و شیطان تبعیت نکند، ادامه داد: زمین خوار و مفسد نیز شیطان است.

وی تاکید کرد: کسی که زمین خواری می‌کند فقط با زمین بازی می‌کند و در این مسیر عدالت و حیثیت خود را به تاراج می‌دهد و در نهایت هم در این بازی، خود نیز بازی و فریب می‌خورد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خبرنگاری و خبرگزاری به معنای واقعی شغل الهی و شغل خدا است، تصریح کرد: آیاتی مانند «عَنِ النَّبَإِ الْعَظِیمِ» خبرهای بزرگی است که قران بر صفحه هستی نوشته است.

آیت الله عابدینی ادامه داد: در این کار الهی خبرنگار باید نیت را الهی دیده و برای رضا خدا تلاش کند تا هرچیزی سرجای خودش قرار بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه رسانه می‌تواند ابزار گشایش مسئولین باشد، عنوان کرد: مشکلات استان باید اولویت سنجی شده و بعد بر اساس اولویت‌ها اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980949

مهمترین اخبار ایران و جهان: