نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 16:04

بهسازی مناطق حاشیه شهر اردبیل در دستور کار باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: بهسازی مناطق حاشیه‌ شهر اردبیل، به‌شکل ویژه در دستور کار شهرداری اردبیل باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در آیین تقدیم بودجه شهرداری اردبیل در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مناطق حاشیه شهر اردبیل به‌شکل ویژه نیازمند توجه و‌ بهسازی مناسب شهرداری و دستگاه‌های مربوط اجرایی است و باید توجه داشت که عدم توجه به این مسئله شهر اردبیل، پیامد‌های مهمی در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگی در پی دارد.

وی افزود: در راستای کارآفرینی و توسعه استان اردبیل در بخش‌های مختلف، سرمایه‌گذاران در استان حاضر می‌شوند و برای عملیات اجرایی مکان‌یابی صورت می‌پذیرد که بعضا مشاهده می‌شود یکی از دستگاه‌های اجرایی برای مکان مذکور ایراداتی گرفته و از  آغاز عملیات اجرایی جلوگیری می‌کند که این مسأله به‌دلیل تعارضات و عدم هماهنگی بین برخی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل است که باید این مسئله رفع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: فضای سبز یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که در سطح شهرستان اردبیل شاهد کمبود بسیار جدی کمبود فضای سبز هستیم و لازمه توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی است.

عاملی گفت: شهرداری اردبیل در حوزه خیابان‌ها و پارک‌ها به گونه‌ای تصمیم‌گیری کند که با توسعه جمعیت و شهر، شهروندان به‌شکل کامل از امکانات لازم بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013149

مهمترین اخبار ایران و جهان: