نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 00:08

گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان با چاشنی گلایه در بیرجند

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان بیرجند از امروز آغاز به کار می‌کند، اما صنف مبلمان بیرجند از نوع برگزاری آن گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی جعفرپور مقدم، رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی مبلمان که از امروز در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند با ۴۰ غرفه گشایش می یابد.

وی افزود: در ابتدا هیچ غرفه‌ای برای همکاران بومی در استان اختصاص داده نشد که با رایزنی و پیگیری‌ها در آخر شش غرفه در نقاط پرت نمایشگاه به مبلمان کاران بومی استان اختصاص داده شد.

جعفرپور مقدم بیان کرد: امسال مجری نمایشگاه بخش خصوصی و یک شرکت از سیستان و بلوچستان است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی ادامه داد: درخواست مبلمان کاران بومی استان این است که اولاً تخفیف ۲۰ درصدی غرفه برای آن‌ها لحاظ و توجه بیشتری به آن‌ها در این مواقع شود.

وی عنوان کرد: خواسته دیگری که داریم اصالت کالا است که گاهأ پیش می‌آید افراد غیر بومی در نمایشگاه، مدل با کیفیت را به مشتری نشان داده و مدل بی کیفیت را برای آنان ارسال می‌کنند.

جعفرپورمقدم اظهار کرد: مورد دیگر این است که تولید کنندگان و فروشندگانی که در نمایشگاه شرکت می‌کند مجوز رسمی داشته باشند تا دست دلالان و واسطه گران حذف شود.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی اظهار کرد: مورد دیگر این است که امکان فروش در محل مربوط به نمایشگاه‌های تخصصی نیست، ولی در مورد نمایشگاه مبلمان این اتفاق هر سال می‌افتد.

وی گفت: برای برپایی نمایشگاه به هیچ عنوان از اتاق اصناف دعوت به عمل نیامده و این موضوع خود باعث گلایه ما و فروشندگان بومی شده است.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 955949

مهمترین اخبار ایران و جهان: