نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 12:33

سیمان، بیشترین بار جابجا شده در جاده‌های کرمانشاه

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری یک‌‌میلیون و ۵۲۰ هزار تن سیمان از کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه‌های مرزی به‌صورت کیسه‌ای و فله‌ای جابجا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۸ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان کرمانشاه جابجا شده است.

وی گفت: بیشترین حمل و نقل کالا با یک‌‌میلیون و ۵۲۰ هزار تن مربوط به سیمان است که به اقصی نقاط کشور و پایانه‌های مرزی به‌صورت کیسه‌ای و فله‌ای جابجا می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری، شهرستان کرمانشاه با جابجایی ۵ میلیون و ۲۵۳ هزار تن کالا، بیشترین حمل و نقل تناژ را در بین شهرستان‌های استان دارد.

وی درباره حواله های صادره، گفت: تعداد حواله‌های صادر شده طی ۱۱ ماه سال‌جاری ۵۳۶ هزار نسخه و تعداد بارنامه‌های صادره ۵۲۹ هزار نسخه است.

احمدی تصریح کرد: عمده کالاهای جابجا شده در استان شامل ۱۰ کالای، سیمان (کیسه‌ای و فله‌ای)، کلینگر، چغندرقند، گازوئیل، کنجاله، مازوت، سنگ سنگبری، پلی‌اتیلن و خاک معدنی است.

احمدی در پایان، رسیدگی به تخلفات ماده ۱۱؛ رانندگان ۲۵۸ مورد، تخلف کمیسیون ماده ۱۲؛ رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا ۱۱۲ مورد و اعمال قانون و غیرفعال کردن کارت هوشمند ۱۴۰ مورد ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بارنامه خبر داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1090349

مهمترین اخبار ایران و جهان: