نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 14:08

ترویج فرهنگ مهدویت بین جوانان تقویت شود

بندرگز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های موجود در حوزه فرهنگ و اجتماع باید فرهنگ مهدویت در بین جوانان تقویت و ترویج شود.

حجت‌الاسلام مجید حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جوانان و فرزندان این مرز بوم، برای تشخیص سره از نا سره باید با آموزه‌ها و فرهنگ مهدویت بیشتر مأنوس شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز افزود: برای مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه در حوزه فرهنگ و اجتماع باید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و ابزار هنر، فرهنگ مهدویت در بین جوانان تقویت و ترویج شود.

وی گفت: مذهب تشیع با ارائه گفتمان مهدویت یک مسیر معرفت، بصیرت و شناخت به ما عطا کرد و ضرورت دارد با بهره گیری از منابع علمی و فقهی موجود پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع شبهات را مورد توجه قرار دهیم.

حسین پور ادامه داد: معرفت و شناخت به امام زمان (عج) عشق در دل‌ها ایجاد می‌کند و باید بذر علاقه را در دل‌ها بکاریم و برای آنچه که مسیر زندگی مان را به سمت و سوی هدایت و روشنایی رهنمون می‌کند، هزینه کنیم.

وی بیان کرد: دشمن همچنان در صدد منحرف کردن ذهن و علم جوانان ما است و برای جلوگیری از این بحران باید به جای برگزاری روضه‌های تشریفاتی که در مواردی از روی ریا انجام می‌گیرد سرمایه‌ها را در راه تربیت طلاب جوانی هزینه کنیم که فردا بتوانند طبیب روح جوانان ما باشند تا دشمن نتواند مغزهای این مرز و بوم را به تاراج ببرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074149

مهمترین اخبار ایران و جهان: