نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:42

جهاد تبیین در شرایط کنونی وظیفه همگانی است

فریدن - امام جمعه موقت شهرستان فریدن گفت: در شرایط کنونی که دشمن در بین مردم و جوانان ما یاس آفرینی می‌کند جهاد تبیین وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مقصودی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فریدن ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان ماه پیامبر است و فرصتی برای استغفار و خودسازی است و در این ماه تقرب به درگاه الهی برای اثبات دوستی اهل بیت را سفارش کرده‌اند.

وی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری افزود: در شرایط کنونی که سیاست دشمن یاس آفرینی است مسئولین باید ارتباط با جوانان را در برنامه خود قرار دهند تا باعث از بین بردن هدف دشمن شوند.

امام‌جمعه موقت شهرستان فریدن افزود: جوانان ما شبهات متعددی در ذهنشان است؛ شبهه باعث می‌شود تا مطالعه زیاد شود و خطاب به مسئولین دانشگاه و آموزش پرورش گفت: زمینه مطالعه برای جوانان را فراهم کنند.

وی بیان داشت: به زعم دشمنان، کشور ایران با وجود اینکه همواره زیر فشار ابرقدرت‌ها بوده است اما در همه زمینه‌ها نیز پیشرفت داشته است؛ دشمنان از پیشرفتهای ایران اسلامی می‌ترسند و همیشه در فضای مجازی تنها مشکلات ایران را نشان می‌دهند.

مقصودی تاکید کرد: دشمنان و سردمداران سران غرب می‌خواهند صاحب تمام دنیا شوند و اهداف خود را گسترش دهند؛ هدف اصلی آنها نابودی اسلام است ولی مردم ما همواره آگاه هستند و فریب دشمنان را نمی‌خورند اما مسئولان نیز نباید در زمینه جهاد تبیین کوتاهی کنند.

مقصودی از همه اقشار مردم به ویژه مسئولان درخواست کرد نگاه ویژه‌ای برای جشن نیمه شعبان داشته باشند و از دانش آموزان و جوانان برای اجرای هر چه بهتر جشن ولادت امام زمان استفاده کنند چرا که آنها سربازان امام زمان هستند و تاکید کرد: مسئولان باید نظارت لازم بر بازارها و قیمت‌ها در آستانه سال جدید به منظور تأمین رفاه حال مردم داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054349

مهمترین اخبار ایران و جهان: