نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 15:11

پیگیر رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری هستیم

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری، استان محرومی است و با وحدت و هم‌دلی بین مسئولان باید درصدد رفع محرومیت باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه‌فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: دولت سیزدهم معروف به صدق الوعده است و حرفی نمی‌زند که به آن عمل نکند.

وی افزود: اعتبار پروژه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سفید دشت تأمین شده و مهم‌تر از همه اینکه مجوز ماده ۲۳ این طرح نیز اخذ شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر ماده ۲۳ برای پروژه‌ایی تصویب شود دائماً اعتبار به آن طرح اختصاص داده می‌شود تا اینکه طرح به بهره‌برداری برسد.

حیدری عنوان کرد: همچنین در حال حاضر آب شرب ۵۰ درصد مردم چهارمحال و بختیاری که ۱۸ سال در انتظار آن بودند به‌صورت آزمایشی آبگیری شده است که نتیجه کار جمعی است و دستور مستقیم رئیس جمهور بود.

وی خاطرنشان کرد: چندین جلسه با حضور مقامات ارشد کشور برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و وزرای مختلف برای حل مشکلات مردم در این استان اهتمام داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای ۱۲ پروژه فاضلاب در کل کشور ماده ۲۳ اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.

حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری استان محرومی است و با وحدت و هم‌دلی بین مسؤولان باید درصدد رفع محرومیت آن باشیم، شیرینی این همراهی‌ها به کام مردم است.

وی تاکید کرد: مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان بروجن پیگیری کنند که پروژه فاضلاب شهر سفیددشت به سرعت به نتیجه برسد تا سلامت و بهداشت مردم تأمین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027905

مهمترین اخبار ایران و جهان: