نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 21:25

چهارشنبه مدارس زاهدان، میرجاوه و منطقه نصرت آباد غیرحضوری است

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آموزشی در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و منطقه نصرت آباد چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مجید محبی اظهارداشت: با توجه به وزش باد شدید در نقاط مرکزی سیستان و بلوچستان نحوه آموزش مدارس در نوبت صبح و عصر تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و منطقه نصرت آباد چهارشنبه 19 بهمن ماه جاری به غیرحضوری تغییر یافت.

وی ادامه داد: از ظهر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از سمت غرب تا جنوب غرب خواهیم بود، که زاهدان، میرجاوه، تفتان، خاش، سراوان، سیب سوران، گلشن، مهرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود و باعث نفوذ گرد و غبار به شمال استان و کاهش کیفیت هوا و اختلال در حمل و نقل خواهد شد و احتمال خسارت به گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و سقوط تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر دور از انتظار نیست.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026249

مهمترین اخبار ایران و جهان: