نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 12:44

محورهای مواصلاتی استان مرکزی به دوربین‌های هوشمند مجهز است/ ایجاد 20 نوروزگاه در استان

استاندار مرکزی با اشاره به کاهش 10 کیلومتری سرعت در جاده‌ها در ایام نوروز گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان مجهز به دوربین‌های هوشمند است و چنانچه مسافران در نزدیک دوربین‌ها از سرعت خود بکاهند، بازهم جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد  مخلص‌الائمه ظهر امروز در آیین استقبال از مسافران نوروزی اراک اظهار کرد: استان مرکزی در سال گذشته موفق به حفظ رتبه تک رقمی بیکاری شد، این درحالی است که در برخی از شهرستان‌ها نرخ بیکاری صفر است.

وی تصریح کرد: استان مرکزی نگین صنعت کشور و قلب تپنده اقتصاد ایران است، چهار شهر بزرگ این استان قطب صنعت کشور هستند و در برخی از تولیدات صنعتی رتبه اول به این استان اختصاص دارد.

استاندار مرکزی گفت: ۸۰ درصد مسافران نوروزی استان مسافران عبوری هستند که با توجه به وجود  پایتخت گل ایران و خاورمیانه در استان مرکزی و شهر محلات و مناطق دیدنی و بسیار جذاب شهرستان تفرش، آشتیان و خمین دعوت می‌کنیم مسافران بازدیدی از این شهرستان‌ها داشته باشد.

مخلص‌الائمه افزود: 4 نوروزگاه در محورهای مواصلاتی و 16 نوروزگاه در مبادی ورودی شهرها به  مسافران خدمات ارائه می‌دهند که انتظار داریم مسافران عزیز در این محورها توقف کرده و استراحت کنند.

وی اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان مجهز به دوربین‌های هوشمند است و چنانچه مسافران در نزدیک دوربین‌ها از سرعت خود بکاهند، بازهم جریمه خواهند شد.

به گفته وی سرعت مجاز در جاده ها در ایام نوروز 10 کیلومتر کاهش یافته است.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103293

مهمترین اخبار ایران و جهان: