نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 11:39

کردستان ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد/ زمینه سرمایه‌گذاری در مریوان فراهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در کردستان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، مهدی رمضانی در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کاغذ حرارتی در مریوان اظهار کرد: قرار است سرمایه‌گذار این طرح، در فاز اول ظرفیت اشتغال ۹۰ نفر و در مرحله تکمیلی ۱۲۰ نفر را فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان داشت: مواد اولیه این طرح از سنگ است و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

رمضانی اضافه کرد: این طرح علاوه بر اشتغالزایی، قدمی موثر در راستای صنعتی شدن استان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در کردستان، از سرمایه‌گذاران در تمام نقاط کشور برای حضور و سرمایه‌گذاری در این استان و شهرستان مریوان دعوت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مریوان به دلیل مرزی بودن ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و صادرات محصولات مختلف دارد.

رمضانی اظهار داشت: باید بصورت ویژه از فرماندار مریوان بخاطرپیگیری‌های مستمر و نیز ایجاد شرایط لازم برای فعالیت سرمایه‌گذار تقدیر و‌ تشکر نمایم.

فرماندار مریوان هم در این مراسم ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان، گفت: مرز باشماق مریوان با تراز تجاری هفت میلیارد دلار در سال گذشته، ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

اسماعیل احمدی یادآور شد: این شهرستان به دلیل داشتن نیروی کار باانگیزه و مواد اولیه بسیار مناسب و نیز برخورداری از امنیت پایدار مثال‌زدنی پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه می‌کند.

فرماندار مریوان تصریح کرد: تمامی مدیران و متولیان امر در استان و شهرستان مریوان همدل و با انگیزه آماده هستند کمک کنند تا جهش تولید در مریوان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام 2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097393

مهمترین اخبار ایران و جهان: