نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 11:51

برنامه مسابقات قوی ترین مردان و زنان جهان اعلام شد

رامسر- برنامه زمانبندی مسابقات بین المللی پرورش اندام قوی ترین مردان وزنان جهان در رامسر اعلام شد.

عادی عالیشان سرپرست ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار این که این مسابقات از ۲۶ بهمن ماه به مدت چهار روز در رامسر برگزار می‌شود، گفت: ۲۰۰ ورزشکار از ۳۰ کشور جهان و ۸۰۰ ورزشکار داخلی در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی مسابقات فیتنس چلنج در مستریونیورس، این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان در رامسر می‌شود و این رویداد در دو بخش آقایان و بانوان در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن شهید صدر برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، طبق برنامه ورزشکاران زن روز چهارشنبه به رامسر وارد می‌شوند و روز پنجشنبه اسپید فیت طلایی در بخش انفردای بانوان، راند طلایی، نقره‌ای و برنزی بزرگسالان در بخش انفردای بانوان، راند طلایی، نقره‌ای و برنزی پیشکسوتان در بخش انفردای بانوان و روز جمعه بخش دو نفره و تیمی بانوان در همه رده‌ها برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات بخش مردان روز شنبه، اسپید فیت طلایی در بخش انفرادی آقایان، راند طلایی، نقره‌ای و برنزی بزرگسالان در بخش انفردای آقایان، راند طلایی، نقره‌ای و برنزی پیشکسوتان در بخش انفردای آقایان و روز یکشنبه، بخش دو نفره و تیمی آقایان در همه رده‌ها برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1037549

مهمترین اخبار ایران و جهان: