نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 11:29

اجرا طرح نظارت بر بازار ایلام

معاون نظارت‌، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره صمت ایلام گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مهدی کاکاخانی معاون نظارت‌، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از پانزدهم اسفند امسال(امروز) تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح با محوریت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، همزمان با سراسر کشور و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مانند تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، علوم‌پزشکی و نیروی انتظامی، تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره صمت استان هدف اصلی طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان دانست و یادآور شد: در بخش کالایی، اقلام پر‌مصرفی مانند شیرینی و تنقلات، پوشاک و غیره همچنین در بخش خدمات، صنوفی مانند آرایشگران، خدمات خودرویی و مسافرتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در شرایط موجود هیچگونه درخواست افزایش قیمتی پذیرفته نخواهد شد و با هر گونه افزایش قیمت، با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

کاکاخانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز هرگونه تخلف گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا و خدمات، کم‌فروشی و غیره را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری گزارش نمایند تا همکاران بازرس ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1082793

مهمترین اخبار ایران و جهان: