نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 15:09

آغاز طرح بازدید از پایانه‌های بار و مسافر توسط پلیس راه اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح بازدید کارشناسان این پلیس از پایانه‌های بار و مسافر به منظور پیشگیری از کاهش تصادفات ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در ایام نووز 1402 خبر داد.

اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور آموزش و بازآموزی مقررات مربوط به پایانه‌های بار و مسافر توسط کارشناسان پلیس راه اقدام به اجرای  طرح بازدید از پایانه‌های بار و مسافر کرد.

وی افزود: در این طرح که در تمامی پایانه‌های بار و مسافر سراسر استان انجام می‌گیرد، کارشناسان پلیس راه اقدام به باز آموزی وظایف و قوانین مربوط به مدیران فنی و تأکید بر اجرای صحیح این قوانین می‌کنند که در تعطیلات نوروز مشکلی در خصوص ناوگان بار و مسافر نداشته باشیم.

زارع گفت: به  رانندگان زحمتکش ناوگان بار و مسافر توصیه می‌کنیم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفرهای خود در اولویت قرار دهند و همکاری لازم را با مأموران پلیس راه داشته باشند و سفری بدون حادثه را برای خود و سایر هموطنان رقم بزنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083293

مهمترین اخبار ایران و جهان: