نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 23:43

وقوع ۶۰ مورد حادثه ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی شوشتر

شوشتر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت‌ها و حوادث شوشتر از وقوع بی سابقه ۶۰ مورد حادثه ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذرتی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز شنبه (۲۷ اسفند ماه سال جاری) ۶۰ مورد حادثه ترافیکی شهری و جاده‌ای در شوشتر رخ داد که هفت پایگاه اورژانس در این شهرستان با ارسال آمبولانس‌های لازم در کمترین زمان ممکن مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

وی افزود: با توجه به ایام تعطیلات نوروز و همچنین تقارن با حلول ماه مبارک رمضان در سال‌جاری سفرهای نوروزی افزایش چشمگیری داشته که با توجه به شلوغی بیش از حد باید مسافران نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند.

ذرتی بیان کرد: با افزایش سفرها نسبت به ۲ سال اخیر، وقوع سوانح رانندگی در این روزها سیر صعودی دارد که در این راستا لازم است نکات ایمنی در رانندگی نظیر بستن کمربند ایمنی، کنترل سرعت، خواب آلودگی و… رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی در طول سفر از حوادث جاده‌ای پیشگیری می‌کند، تصریح کرد: به همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش نشانی، تجهیزات ایمنی ترافیک مانند مثلث احتیاط، چراغ قوه در طول سفر جزو وسایل ضروری است که رانندگان باید با خود به همراه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101093

مهمترین اخبار ایران و جهان: