نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:54

افتتاح طرحهای آب و فاضلاب در شهرستان دنا+تصویر و فیلم

به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه های آب و فاضلاب شهرستان دنا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، آئین بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب سی سخت پروژه بهسازی سرچشمه میشی و بازسازی بخشی از شبکه آب رسانی سی سخت با حضور عسکری معاون اقتصادی استاندار، فرماندار دنا، معاون فرماندار دنا، مدیر کل آبرو فاضلاب استان و اعضای شورای اداری با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان انجام گرفت.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: بحث آب شرب حساس و حیاتی است چرا که زندگی روزمره مردم را شامل می شود و از آنجا که شهرسی سخت در دامنه کوه دنا و چشمه ساران فراوان از جمله چشمه معروف میشی قرار دارد متاسفانه همیشه مشکلاتی برای تأمین آب شرب این شهر وجود داشت که خوشبختانه با ورود مدیریت جدید به آب و فاضلاب شهرستان دنا این مشکل برای همیشه برطرف شد و دیگر در هیچ جایی از سی سخت مشکل کم آبی نخواهیم داشت.

صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه الطاف مقام معظم رهبری پروژه های متعددی در بحث زیر ساخت های آب در استان انجام گرفت که پروژه آبرسانی دنا به نمایندگی  از چندین طرح آب رسانی ما افتتاح خواهد شد که اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات زلزله و اعتبارات محرومیت زدایی تامین شده است.

صالحی اظهار داشت:  پروژه های محرومیت زدایی به صورت مشارکتی بین بسیج سازندگی سپاه فتح استان  و آب وفاضلاب است که بسیج سازندگی خیلی عملکرد خوب و مثبتی در این مشارکت داشتند و تا پایان پروژه همراه و یاور ما بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

صالحی گفت: در این پروژه چندین روستای همجوار شهر سی سخت بهرمند شدند و اصلاح شبکه، تعمیر و احداث مخزن آب شرب آنها انجام گرفت که این کارها میسر نمی شد مگر با تلاش شبانه روزی، استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که باعث شد اعتبار ما در بحث اعتبارات محرومیت زدایی از ۶۱۰میلیارد تومان به بیش از ۹۰۰میلیارد تومان افزایش پیدا کند تا  ما هم بتوانیم خدمتگذار مردم باشیم.

عسکری معاون اقتصادی استاندار گفت: از صحبت های برخی از  مردم شهر سی سخت به خصوص رئیس شورای اسلامی سی سخت معلوم می شود که مردم از عملکرد مدیریت آب و فاضلاب در شهرستان دنا راضی هستند که می طلبد مدیرعامل آب و فاضلاب اعتبارات لازم را در اختیار شهرستان دنا قرار دهد تا بتواند طرح ها و پروژه های نیمه تمام را هر چه سریعتر به اتمام برساند.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030405

مهمترین اخبار ایران و جهان: