نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 19:19

ارائه خدمات مضاعف پلیس به مناسبت دهه فجر

فرماندهی انتظامی استان زنجان از ارائه خدمات مضاعف پلیس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پرشکوه انقلاب به مردم شهید پرور استان از ارائه خدمات ویژه و مضاعف انتظامی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر خدمات خرسندساز ویژه پلیس برای مردم شهیدپرو استان در بخش‌های مختلف انتظامی، راهور، وظیفه عمومی و.. اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان در قالب سامانه 197، تخفیف 25 تا 44 درصدی در ترخیص وسایط نقلیه از پارکینگ‌ها، ارائه خدمات مضاعف واحد ترخیض خودرو و موتورسیکلت تا ساعت 16 عصر، برگزاری کمیسیون فوق العاده پزشکی در نظام وظیفه و تخفیف ویژه در ثبت نام آموزشگاه رانندگی سروش که شامل 10 درصد تخفیف برای گواهینامه خودرو و 25 درصد تخفیف برای گواهینامه موتورسیکلت خواهد بود، از جمله این خدمات است که پلیس در دهه مبارک فجر در برنامه کاری خود دارد.
وی ادامه داد: خدمات یاد شده از 12 بهمن ماه تا 22 بهمن در پلیس‌های تخصصی راهور، نظام وظیفه، آموزشگاه رانندگی سروش، پارکینگ‌های سطح شهر و... در حال انجام است و شهروندان می‌توانند در صورت لزوم با مراجعه، از این خدمات و تخفیفات ویژه برخوردار شوند.
 
 پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1025849

مهمترین اخبار ایران و جهان: