نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 15:09

مردم زنجان اتحاد ناگسستنی خود را در راهپیمایی۲۲بهمن نمایش بگذارند

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: مردم زنجان اتحاد ناگسستنی خود را در راهپیمایی۲۲بهمن نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، منماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه مشترک صادر کرده و مردم را برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کردند.

در بیانیه مشترک آیت الله خاتمی و محسن افشارچی آمده است: با عنایت به حساسیت شرایط امروز و اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال و نیز فرمایشات اخیررهبر حکیم انقلاب مقام معظم رهبری در ۱۹ بهمن دیداربا پرسنل نیروی هوایی و تاکیدات معظم‌له، مبنی بر اتحاد و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان که تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی را به زانو در آورند، لازم است که بار دیگر، با تاسی به فرمایشات آن حضرت، اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم تا همانند ۴۴ سال گذشته، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

این بیانیه می افزاید: بدین‌وسیله ضمن قدردانی از حضور همیشگی مردم ولایی و انقلابی پایتخت شور و شعور حسینی در عرصه‌های مختلف، از عموم مردم شریف استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، دعوت به عمل می‌آوریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029793

مهمترین اخبار ایران و جهان: