نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 11:29

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد، محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر یزد را اعلام کرد و افزود: از شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ سرهنگ مهدی زارع رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد صبح امروز در جمع برخی اصحاب رسانه استان اظهار کرد: از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن، توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی جنوبی ، چهار راه شهدا و خیابان قیام ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

وی افزود: همچنین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم در ۶ نقطه از معابر شهر شامل چهار راه بعثت ابتدای خیابان قیام ، چهار راه شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی ، چهار راه بسیج به سمت چهار راه شهدا ، خیابان امام خمینی از سه راه حضرت مهدی (عج) به سمت چهار راه شهدا ، میدان مارکار و ابتدای خیابان فرخی به سمت میدان شهید بهشتی محدودیت کامل تردد اعمال و پلیس از ورود خودروها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می شود.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029205

مهمترین اخبار ایران و جهان: