نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 17:50

باربیکیو خانه خود را تا قبل از سال نو سفارش دهید

اگر به غذاهای آتشی یا کبابی علاقه مند هستین میتوانید باربیکیو خود را سفارش دهید تا در سال نو اوقات خوشی را در کنار خانواده بگذرانید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر به غذاهای آتشی یا کبابی علاقه مند هستین می‌توانید باربیکیو خود را سفارش دهید تا در سال نو اوقات خوشی را در کنار خانواده بگذرانید. علاوه بر آن می‌توانید زیبایی حیاط یا محوطه تان را چند برابر کنید پس با ما همراه باشید تا انواع باربیکیو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین آن را بر اساس نیازتان سفارش دهید.

انواع باربیکیو از نظر سوخت

باربیکیوها از نظر نوع، اندازه، سوخت، شکل و قابلیت با یکدیگر متفاوت هستند. باربیکیوها را می‌توان از نظر نوع سوخت به دو دسته کلی تقسیم کرد: باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی.

در میان این دو دسته بندی کلی، معمولاً مدل‌هایی توسط تولید کنندگان ارائه می‌شود که دو قابلیت گازی و ذغالی را دارند. یک باربیکیو گازی و ذغالی یا کباب پز دو کاره، قابلیت‌های مختلفی دارد که برای بسیاری از افراد خرید باربیکیو گازی ذغالی ایده‌ال‌ترین گزینه برای انتخاب و خرید است. زیرا این نوع باربیکیو یک محصول ترکیبی است که برای کباب شدن مواد غذایی، حرارت مورد نیاز خود را به دو صورت گازی و ذغالی تأمین می‌کند.

باربیکیو خانه خود را تا قبل از سال نو سفارش دهید

انواع باربیکیو از نظر قابلیت

باربیکیو آیلند

این باربیکیو به صورت سفارشی در ابعاد مختلف از ۶۰ سانتی متر الی ۱۰ متر ساخته می‌شود.

معمولاً مشتریانی که این محصول را سفارش می‌دهند دکور بسیار ساده و کلاسیکی دارند و از رنگ خاص و یا چوب در محل مورد نظر استفاده نکرده اند و می‌خواهند از آن به عنوان آشپزخانه دوم استفاده کنند.

باربیکیو آیلند مزایای بسیاری دارد. ظاهر ساده و کلاسیک، قابلیت شستشوی مداوم و مناسب جهت مکان‌های بهداشتی از جمله مزایای باربیکیو آیلند است.

باربیکیو خانه خود را تا قبل از سال نو سفارش دهید

باربیکیو برقی

باربیکیو برقی نوع دیگری از انواع باربیکیو در بازار است که در این باربیکیو ها دیگر ذغال و گاز وجود ندارد. پس در نتیجه آتش و شعله هم در کار نخواهد بود. یکی از معایب باربیکیو برقی این است که حتماً باید باربیکیو خود را در جایی قرار دهید که به پریز برق دسترسی داشته باشید. برای باربیکیو های برقی قابلیت جا به جایی وجود دارد به همین دلیل اکثر مدل‌های باربیکیو های خانگی به این طریق هستند.

انتخاب محیط مناسب برای ساخت باربیکیو

با توجه به نزدیک شدن تعطیلات عید نوروز، خیلی از افراد به ویلا و یا باغ خود در شهرهای دیگر سفر می‌کنند و تعطیلات را در آنجا می‌گذرانند. آشپزی در فضای باز ویلا و یا باغ یکی از امکانات ویژه ای است که علاوه بر گذراندن اوقات خوش افراد در کنار هم، طعم غذای لذیذ تری را نیز تجربه خواهند کرد. با توجه به منطقه و آب و هوا متریال مورد استفاده در ساخت باربیکیو تعیین می‌شود. برای مثال متریالی که برای ساخت باربیکیو در شمال ایران استفاده می‌شود (چوب، استیل و یا ترکیب هر دو) با متریال در جنوب ممکن است متفاوت باشد. یکی از مزیت‌های باربیکیو سفارشی نیز این است که با توجه به ابعاد ویلا و یا باغ قابل ساخت و طراحی است.

قیمت خرید انواع باربیکیو

شرکت یوزتک تولید کننده انواع باربیکیو با ۵ سال تجربه می‌تواند به شما در خرید باربیکیو کمک کند. در هر شهر و استان ایران که باشید تمامی کالاهای سفارشی با بسته بندی استاندارد و اصولی در محل مشتری ارسال و تحویل داده خواهد شد.

بیش از ۴۰ مدل باربیکیو گازی و ذغالی و باربیکیو آیلند در مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف را می‌توانید در سایت مشاهده کنید و در نهایت با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، باربیکیو مناسب و مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید حتی باربیکیو با ویژگی‌های دلخواه خود سفارش دهید.

در صورت وجود هرگونه پرسش می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان این شرکت مشاوره نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072405

مهمترین اخبار ایران و جهان: