نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 11:15

جشنواره «مهرواره برای ایران» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

دبیر استانی جشنواره «مهرواره برای ایران» گفت: به منظور تکریم از گروه‌های جهادی و خیرین دانشگاهی جشنواره «مهرواره برای ایران» در استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعید آزاد موسوی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جامعه دانشگاهی همانند سایر مجموعه‌ها نسبت به مسائل اجتماعی و حوادث طبیعی که در جامعه رخ می‌دهد حساسیت داشته و به تبع این حساسیت در مسائلی مانند کرونا و زلزله و... نقش آفرینی می‌کند.

وی اشاره کرد: یکی از برنامه‌هایی که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای ساماندهی گروه‌های خیریه و جهادی دانشجویان، کارکنان و اساتید در گستره‌ی دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی دارد؛ شناسایی و هم‌افزایی بین این گروه‌ها جهت خدمت‌رسانی بهتر و منسجم‌تر در جامعه می‌باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه افزود: نقش دفاتر نهاد نمایندگی در این برنامه، تسهیل‌گری و هماهنگی بین این گروه‌ها است که در این راستا به تمامی دفاتر نهادهای رهبری استان در دانشگاه‌ها نامه‌ای ارسال کرده‌ایم و از ایشان لیست جامع خیرین و گروه‌های جهادی دانشگاه‌ها را خواسته‌ایم.

وی عنوان داشت: تشکیل ارتباط بین جامعه خیرین و روسای دانشگاه‌ها یکی دیگر از برنامه‌های این طرح خواهد بود که این مجموعه‌ها علاوه بر حمایت دفاتر نهاد رهبری از حمایت روسای دانشگاه‌ها هم بهره‌مند بشوند.

دبیر جشنواره استانی «مهرواره برای ایران» تصریح کرد: در این طرح فقط مجموعه هایی که در دانشگاه فعالیت می‌کنند مدنظر نبوده و تمامی مجموعه‌هایی که محل تولدشان در دانشگاه بوده ولی اکنون جدا و منفک از دانشگاه‌‌ فعالیت دارند نیز شامل این طرح می‌شوند‌.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1069505

مهمترین اخبار ایران و جهان: