نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 11:32

برگزاری مهرواره محله همدل از «نیمه شعبان» تا «عید غدیر» در گلستان

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از نیمه شعبان تا عید غدیر مهرواره محله همدل در محلات گلستان با رویکرد تقویت پیوندهای اجتماعی و ایجاد همدلی برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: دشمن تلاش می کند از طریق جنگ ادراکی، شناختی و ترکیبی، زنجیره تواصی به حق، مقاومت، ایستادگی، گذشت و ایثار را قطع کرده و از طریق حکمرانی مجازی به دنبال قطع پیوندهای اجتماعی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما از روز نیمه شعبان تا عید غدیر مهرواره محله همدل را در قامت تمامی محلات سراسر استان با رویکرد تقویت پیوندهای اجتماعی، ایجاد همدلی، ایجاد زیست جمعی مومنانه، اجتماع قلوب و غیره برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: در مهرواره محله همدل به دنبال تقویت رویکرد جهاد تبیین و روایت پیشرفت در قامت محلات هستیم و همچنین مردم ما نظام مسائل محله خود را احصاء کرده و با استفاده از ظرفیت حوزه های مردمی و همراهی و همگامی دستگاه های اجتماعی، این مسائل حل و در فضای رسانه ای و مجازی تکثیر شود.

دیلمی با بیان این که نشر خوبی ها، فضیلت ها و ارزش ها باعث تألیف قلوب می شود، ادامه داد: از روز نیمه شعبان این مهرواره را آغاز خواهیم کرد و از تمام ظرفیت تشکل های دینی، انقلابی و مراکز قرآنی، کانون های فرهنگی و تبلیغی و غیره استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرکز فرماندهی این مهرواره در محلات، مساجد خواهند بود که شبکه تبلیغی مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت و ظرفیت های مهم و اساسی محلات در کنار هم جمع شده تا بتواند این رویکرد عظیم در راستای همدلی مومنانه محقق کند.

وی تأکید کرد: از تمامی افرادی که دغدغه تعالی جبهه اسلام و حق و مقابله با جنگ ادراکی و شناختی را دارند، تقاضا می کنیم به این مهرواره کمک کرده تا این ایجاد همدلی و اجتماع قلوب مومنانه و غیره، اهداف آن را محقق کنیم و مشکلات محلات با استفاده از ظرفیت های مردمی باز شود.

دیلمی گفت: نشر این خوبی ها و فضیلت ها هم می تواند به روح امید، باور و ترسیم جامعه ای که نگاهش مردمی است، کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080893

مهمترین اخبار ایران و جهان: