نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 20:02

فرزندان شهدا زینت جامعه ایثارگری کشور هستند

اراک-استاندار مرکزی گفت: فرزندان شهدا زینت کشور و جامعه ایثارگری هستند و باید با دقت و ادامه دادن مسیر شهدا این زینت بودن را همواره حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر پنج شنبه در آئین دیدار با فرزندان شهدای سپاه استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا به مراتب پایدارتر و مقتدرتر از هر زمانی است و انقلاب اسلامی با موفقیت مقاطع مختلف را پشت سر گذاشته و موقعیت خود را در همه عرصه‌ها تثبیت کرده و مسیر پیشرفت را شتابنده ادامه می‌دهد.

استاندار مرکزی افزود: درود و صلوات خداوند بر خانواده صبور شهدا که بهترین عزیزان خود را در راه ارزش‌های اسلامی تقدیم کردند و این صبر و بصیرت خانواده‌ها بسیار با ارزش است.

فرزندان شهدا زینت جامعه ایثارگری کشور هستند

وی بیان کرد: همه ما امروز در قبال انقلاب اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی داریم و خانواده معظم شهدا و فرزندان آنها رسالت سنگین‌تری دارند چراکه این عزیزان زینت کشور و جامعه ایثارگری هستند و باید با دقت و ادامه دادن مسیر شهدا این زینت بودن را همواره حفظ کنند و در همه ابعاد برای مردم الگو باشند.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: نیمه شعبان عید انتظار است و انتظار دو رکن مهم امید و آمادگی دارد و انتظار شکل نمی‌گیرد جز اینکه امیدوار به آینده و آمدن منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باشیم.

وی ادامه داد: باید در مسیر حق با آمادگی حرکت کنیم و به همین جهت اینکه تاکید می‌شود منتظران ظهور بیشتر از آنکه به علائم ظهور بپردازند باید به شرایط ظهور توجه داشته باشند و باید تلاش کنیم شرایط محقق شدن ظهور حادث شود.

فرزندان شهدا زینت جامعه ایثارگری کشور هستند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068605

مهمترین اخبار ایران و جهان: