نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 16:45

آزمون کارشناسی ارشد در ۱۰ حوزه امتحانی خراسان رضوی برگزار شد

مشهد ـ مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه امتحانی واقع در هفت شهرستان استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قاسم زاده اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ ظهر پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه امتحانی واقع در هفت شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شد.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: در طول روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۴ هزار و ۸۵۸ داوطلب با حضور در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی این استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در طول این مدت ۱۹ هزار و ۹۰۱ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۵۷ داوطلب مرد در شهرستانهای تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، قوچان، کاشمر، نیشابور و مشهد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

قاسم زاده اظهار کرد: امروز پنجشنبه هزار و ۳۸۴ زن و هزار و ۵۵۶ مرد در این حوزه‌های آزمونی و در سراسر استان در حال رقابت با هم هستند و برای ۱۶ معلول نیز با توجه به شرایط اختصاصی آنها محل مناسبی برای امتحان در نظر گرفته شده است.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: بیشترین حضور داوطلبان طی این ۲ روز در حوزه دانشگاه فردوسی مشهد و با مجموع ۲۱ هزار و ۴۳۴ نفر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068349

مهمترین اخبار ایران و جهان: