نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 00:34

بسته‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند بوشهری اهدا شد

بوشهر- رئیس مدارس و مراکز غیردولتی بوشهر به الکترونیکی شدن سامانه‌های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بسته‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند بوشهری اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ملاکی عصر دوشنبه در جشن نیکوکاری در مدرسه هیأت امنایی مهتاب برازجان با بیان اینکه همراهی و کمک به افراد بی بضاعت از ویژگی افراد نیک اندیش است اظهار داشت: کمک به دانش آموزان نیازمند در واپسین روزهای سال، خنده را بر لب‌های این دانش آموزان در نوروز می‌نشاند.

وی ادامه داد: همواره کودکان و نوجوانان در لحظه تحویل سال مشتاقانه منتظر دریافت عیدی از بزرگترهای خود هستند که با همت دانش آموزان دشتستان و شرکت در عمل نیکوکاری به کودکان و نوجوانان مستضعف عیدی تقدیم می‌شود.

رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حدود ۳۵ هزار دانش آموز در شهرستان دشتستان مشغول به تحصیل هستند که حداقل حدود ۹۰۰ دانش آموز نیازمند توجه بیشتر از لحاظ معیشتی هستند.

 بسته‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند بوشهری اهدا شد

ملاکی به الکترونیکی شدن سامانه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد این سامانه باعث جلب توجه خیران و همچنین شفافیت در پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: با پرداخت وجه نقد به حساب شخص مستضعف به صورت مستقیم و حذف رابط، خیران می‌توانند از شرایط این دانش آموزان آگاهی بیشتری به دست آورند و در این عمل خدا پسندانه نقش پذیری موثرتری داشته باشند.

رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری با مشارکت خیران بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی از طرف مدارس غیردولتی به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077993

مهمترین اخبار ایران و جهان: