نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 16:04

موانع فعالیت‌های اقتصادی در اصفهان برداشته شود

اصفهان – استاندار اصفهان گفت: موانع فعالیت‌های اقتصادی در اصفهان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان که به صورت ویژه به بررسی الحاق اراضی در محدوده شهرهای استان به منظور اجرای طرح جهش تولید مسکن اختصاص یافت، اظهار داشت: ضروری است الحاق به محدوده شهرها به صورت کارشناسی و با در نظر گرفتن نظرات تخصصی انجام شود.

وی ادامه داد: در اینگونه موارد باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا فرصت ساخت و ساز در ادامه هارمونی شهر فراهم باشد و از اکنون برای ساخت و سازهای آینده فکر شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: باتوجه به سیاست جدی دولت مبنی بر ساخت مسکن، باید موانع موجود از مسیر برداشته شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند تا در زمان مقرر نسبت به استعلامات پاسخگو باشند.

وی همچنین با تأکید بر برداشتن موانع فعالیت‌های اقتصادی در استان اصفهان، گفت: اعتقاد ما این است که تا حد امکان و در چارچوب قانون همراه و حامی واحدهای اقتصادی باشیم تا بتوانند بر مشکلات خود فائق آیند.

مرتضوی افزود: دولت در بخش‌های مختلف هزینه می‌کند تا سرمایه‌گذاران جذب و با انجام فعالیت‌های اقتصادی مشکل معیشت مردم حل شود؛ از این رو باید نگاه ما این باشد که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان افراد ارزشمندی هستند که برای دیگران اشتغال زایی می‌کنند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: برخی کشورها به دنبال جذب کارآفرینان ایرانی هستند و برای این جذب همه همت خود را به کار گرفته‌اند لذا ضروری است موانع از سر راه کارآفرینان برداشته شود تا شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086449

مهمترین اخبار ایران و جهان: