نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 23:34

11 هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در معابر شهید عراقی و شهید اسدی قرچک

بخشدار مرکزی قرچک گفت: آسفالت‌ریزی در معابر شهید عراقی و شهید اسدی یکی از مطالبات مردم روستای ولی آباد و قشلاق جیتو است که هم‌اکنون در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در خصوص بحث محرومیت‌زدایی و آسفالت در زادگاه سرلشکر شهید ستاری اظهار کرد: آسفالت‌ریزی، یکی از مطالبات مردم روستای ولی آباد و قشلاق جیتو است که با وجود وعده‌های 10 ساله، اما تاکنون محقق نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در دو روستا با مشارکت دهیاری‌ها و سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال صورت گرفته است و این اعتبارات برای روستای ولی‌آباد، معبر شهید عراقی و برای روستای قشلاق، معبر شهید اسدی جذب شده است. 

 

 

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک بیان کرد: امروز در روستای ولی‌آباد شاهد آسفالت معبر شهید عراقی هستیم که حجم آسفالتی که امروز در این روستا در حال انجام است، ۵۵٠٠ متر مربع می‌باشد. 

قیصرپناه از به وجودآمدن مشکلات برای اهالی روستا خبر داد و افزود: معبر شهید عراقی تقریبا بالغ بر یک دهه بود که از آسفات و قیر محروم بود که این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای اهالی روستا شده بود، همچنین حجم اعتباراتی که دهیاری برای زیرسازی و مخروط‌ریزی این معبر به کار گرفته بود، بالغ بر ۵٠٠ میلیون هزینه شد.

وی تصریح کرد: روستای قشلاق جیتو معبر شهید اسدی کمربندی روستا محسوب می‌شود و در آن‌جا نیز ۵۵٠٠ متر مربع از آسفالت و قیر سپاه استفاده خواهد شد، دهیاری اعتباری بالغ بر ۷۵٠ میلیون تومان برای زیرسازی و مخروط‌ریزی معبر شهید اسدی در نظر گرفته است که در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

پایان پیام/۶۷٠۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098305

مهمترین اخبار ایران و جهان: