نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 14:25

تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار لرستان، اظهار داشت: برای بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیش رو در هیچ قلمی از کالاهای پر تقاضای مردم کمبود نداریم.

وی، عنوان کرد: در این راستا ذخیره سازی اقلام اساسی به منظور تنظیم قیمت‌ها انجام شده و در زمان مقرر عملیات عرضه دولتی آغاز خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به افزایش میزان تقاضا برای برخی اقلام از جمله میوه عید و امکان کمبود و یا افزایش قیمت آنها، تصریح کرد: اقلام اساسی عید به ویژه سیب و پرتقال به میزان کافی ذخیره شده و استان حتی ظرفیت صادرات سیب به استان‌های دیگر را دارد.

زیویار، همچنین در خصوص قیمت گوشت و مرغ در ایام پیش رو، اظهار کرد: در این مورد نیز برنامه ریزی مناسبی انجام شده و پیش بینی ما این است که در بازار عید بتوانیم نسبت به استان‌های همجوار با قیمت بهتری به مردم عرضه شود.

وی در مورد سیاست‌های ستاد تنظیم بازار، تصریح کرد: تمامی حجم واردات و صادرات در دست دولت نیست اما سیاست ما ایجاد تعادل در بازار و جلوگیری از افزایش بیش از حد معمول قیمت کالاها در ایام پر تقاضا مانند عید و ماه مبارک رمضان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1040449

مهمترین اخبار ایران و جهان: