نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 10:59

آغاز راهپیمایی 22 بهمن مردم زنجان

راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 1401 زنجانی‌‎ها همگام و همزمان با سایر ملت ایران در جای جای این استان با وجود سرمای هوا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، راهپیمایی 22 بهمن زنجانی‌های همیشه در صحنه و همیشه پای کار نظام و انقلاب امروز در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با شکوه‌تر و با عظمت‌تر از همیشه در پایخت شور و شعور حسینی آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار دیار غواصان دریادل زنجان همزمان و همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سراسر کشور در 44 بهار انقلاب اسلامی ایران بار دیگر بصیرت و روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم دیار شهریاری‌ها، قامت بیات‌ها، احدی‌ها، اشتری‌هاو ... امروز هم در 22 بهمن 1401 با مشت‌های گره کرده و با سردادن شعارهای«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه» بار دیگر بر ایستادگی و مقاومت در ادامه راه شهدا و امام شهدا تاکید دارند.

راهپیمایان زنجانی که به صورت خانوادگی و با وجود سرمای هوا از ساعت‌ها قبل در مبادی آغاز راهپیمایی شهر زنجان حاضر شده بودند بار دیگر بر ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب تاکید و اعلام می‌کنند که هرگز از انقلابی که هزاران شهید برای پیروزی آن خون و جان خود را فدا کردند، دست برنمی‌دارند.

پایان پیام/2308

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032605

مهمترین اخبار ایران و جهان: