نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:45

امیرعبداللهیان: ایران سرزمین کودتای مخملی نیست

وزیر امور خارجه گفت: ملت ایران بارها اثبات کرده است که ایران سرزمین کودتای مخملی نیست.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۱ بهمن ماه و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در توئیتر نوشت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همه با هم برای اعلام همبستگی و جشن غرور و ‌افتخار ایران و ایرانی بپا خاسته‌ایم.

وی افزود: ملت ایران بارها اثبات کرده است که ایران سرزمین کودتای مخملی نیست.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی ویدئویی ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: صمیمانه‌‌ترین تبریکات خودم را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به یکایک ایرانیان عزیز در سراسر جهان تقدیم می‌کنم.

وی افزود: مایه خرسندی است شاهد پیشرفت‌های شگرف و بزرگ در حوز‌ه‌های علمی و فناوری، دفاعی، فنی و صنعتی، هوا ‌و فضا، پزشکی و سایر حوزه‌های متنوع بوده و هستیم. امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از رشته‌های مهم علم، فناوری و های تک در اوج قله قرار دارد و آنجه حاصل شده با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با تلاش شبانه‌روزی جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

وزیر خارجه یادآور شد: هر چند دشمنان ملت بزرگ ایران با ابزار تحریم تروریستی و پیگیری سیاست شکست خورده ایران هراسی تلاش بر ناامیدسازی و ناامید کردن جوانان این مرز و بوم دارند. هر چند دشمنان از همه از ابزارها برای جلوگیری از پیشرفت‌های متنوع ملت ایران استفاده کرده‌اند، اما بسیار خرسندیم که در تمامی حوزه‌ها که آنها استقلال سیاسی و‌ پیشرفت ایران را هدف قرار داده‌اند، ما بالاترین سطوح پیشرفت و توسعه را در جمهوری اسلامی ایران شاهدیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031905

مهمترین اخبار ایران و جهان: