نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 18:59

بهره‌برداری از 118 پروژه و طرح عمران شهری در زنجان

آئین بهره‌برداری از 118 پروژه عمران شهری که 9 پروژه از این مجموع طرح‌های سرمایه‌گذاری شهری، 95 پروژه طرح‌های عمراه شهری، 5 مورد تخصیص ماشین‌آلات سنگین و یک مورد هم تخصیص خودروی سنگین آتش‌نشانی بود برگزار شد.

گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر با حضور مسؤولان استانی و مدیران شهری استان برگزار شد. در این آئین 118 پروژه به بهره‌برداری رسید که 9 پروژه از این مجموع طرح‌های سرمایه‌گذاری شهری، 95 پروژه طرح‌های عمراه شهری، 5 مورد تخصیص ماشین‌آلات سنگین و یک مورد هم تخصیص خودروی سنگین آتش‌نشانی بود.

حسین کرمی، شهردار ابهر در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری با تشریح اقدامات انجام شده در این شهر در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم اظهار کرد: بسیاری از این پروژه آماده بهره‌برداری است و یا اینکه در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار ابهر آسفالت‌ریزی در ۱۵۴ متر مربع، جدول‌گذاری، پیاده‌رو سازی در سطح شهر،  تکمیل ساختمان‌های اداری از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفاه عمومی مردم شهر دانست و افزود: در این راستا مجتمع‌های تجاری و مجتمع تجاری سینمایی، احداث استخر سرپوشیده شناط و ساختمان آتش‌نشانی نیز احداث شده و یا در دست احداث است.

وی به بهسازی کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی اشاره و تصریح کرد: بهسازی پیاده‌راه‌ها هم در دستور کار قرار دارد.

 

افزایش بودجه شهرداری خرمدره به 122 میلیارد تومان

همچنین نوری آرا، شهردار خرمده هم در این آیین با تشریح کاستی‌های موجود در سطح شهر افزود: افزایش بودجه مصوب ۸۲ میلیارد تومانی به ۱۲۲ میلیارد تومان از جمله اقدامات قابل توجه انجام شده در این شهر است.

شهردار خرمدره با تاکید بر اقدامات انجام شده برای بهبود امور شهری در شهر خرمدره ابراز امیدواری کرد، مسؤولان مدیریت شهری را در حل و فصل مسائل یاری کند.

 

پخش 19 هزار تن آسفالت در شهر قیدار

در ادامه جلسه شهردار قیدار با تشریح اقدامات انجام شده از جمله پخش ۱۹ هزار تن آسفالت، به روز کردن تاسیسات و کارخانه آسفالت این شهر را یادآور شد و گفت: پیاده روسازی معابر، جدول‌گذاری، راه‌اندازی کریدور شهر به شمال در راستای کاهش ترافیک سطح شهر از جمله اقدامات انجام شده در این شهر است.

موسوی به بازگشایی شش معبر در سطح شهر قیدار اشاره کرد و گفت: احداث محور پیاده‌روی و سلامت، رفع معضل آبگرفتگی در سطح شهر تکمیل بخشی از مسیر سیلاب از دیگر اقدامات انجام شده در سطح این شهر است.

شهردار قیدار از احداث پارک ۵ هزار متر مربعی در شهر خبر داد و افزود:  بازسازی و بهسازی پارک لاله و ۱۷ بوستان در راستای پاسخگویی به نیازهای مردمی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهر است.

وی احداث فرهنگسرای ایثار و شهادت را از برنامه‌های شهرداری قیدار برای آینده دانست و گفت: مطالعات طرح‌های دیگر هم در دست اجرا است در راستای توسعه شهری عملیاتی خواهد شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032105

مهمترین اخبار ایران و جهان: