نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:35

دشمن به جنگ فرهنگی با ایران روی آورده است

شهرکرد_جانشین رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن به جنگ فرهنگی با ملت ایران روی آورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلاعلی شیرازی پیش از ظهر شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اظهار کرد: ۴۴ سال پیش روزی چون امروز ملت ایران تحت زعامت رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) پرچم ظلم را پایین کشیدند و حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط و به جای آن پرچم دین و اسلام ناب محمدی را حاکم نمودند.

وی بیان داشت: حاکمیت طاغوت در حقیقت نوکری استکبار بود، آمریکایی‌ها در کشور حاکم بودند و ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران فعالیت داشتند این درحالی بود که ایران به محل دلالی برای چپاول بیت‌المال و سرمایه ملت به دست مستکبران تبدیل شده بود.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: از طرفی بیش از ۲ هزار نفر نیروی اسرائیلی در ایران حضور داشتند که وظیفه آن‌ها حفظ پایه‌های حکومت شاهنشاهی و آموزش نیروهای ساواک برای شکنجه مردم ایران بود.

وی با اشاره به اینکه نه‌تنها حکومت شاهنشاهی که حکومت طاغوت با انقلاب ملت ایران فرو ریخت افزود: امام خمینی (ره) هدف از تشکیل حکومت اسلامی را دعوت به توحید که هدف همه ادیان الهی است، عنوان داشتند، هدف اما خمینی (ره) استمرار حرکت انبیا و اولیا بود و مبارزه ملت ایران علیه طاغوت ریشه قرآنی داشت.

شیرازی افزود: مستکبران نقشه کشیدند تا دین و اسلام را نابود و فرهنگ اروپایی را جایگزین آن کنند، از همین رو بود که لایحه کاپیتولاسیون را تصویب کردند، اما با اعتراض امام خمینی (ره) در هشتم آبان ۴۳ مواجه شدند.

وی اضافه کرد: امروز بعد از ۴۴ سال به پرچمی که امام خمینی (ره) و شهدا برافراشتند نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که چگونه جهان در زیر این پرچم حرکت می‌کند و در آینده رونق آن بیشتر می‌شود.

جانشین عقیدتی، سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: آنچه امروز شاهد آن هستیم تمایل مردم جهان به اسلام است و می‌بینیم که پرچم مبارزه علیه آمریکا و اسرائیل برافراشته شده و نمود آن را در کشورهای منطقه چون، فلسطین، یمن، بحرین و… دیده می‌شود.

شیرازی با اشاره به اغتشاشاتی که اخیراً در کشور به راه افتاد تاکید کرد: این اغتشاشات برنامه‌ریزی دشمن برای برنامه آشوب در ایران است که از سال ۶۸ طرح ریزی شده بود، در سال ۸۸ یعنی ۲۰ سال بعد یک فتنه عظیم شکل گرفت که با شکست مواجه شد، مجدداً در سال ۹۸ فتنه دیگری به راه افتاد که آن نیز سرانجامی جز شکست نداشت و در سال ۱۴۰۱ دوباره یک جنگ ترکیبی به راه افتاد.

وی با بیان اینکه رویکرد استکبار از جنگ نظامی به جنگ ترکیبی تغییر یافته است ادامه داد: دشمن می‌داند جمهوری اسلامی در بعد نظامی، کشوری پیشرفته است و اگر حرفی بزند پاسخ محکمی دریافت می‌کند از همین رو به جنگ‌های فرهنگی روی آورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033305

مهمترین اخبار ایران و جهان: