نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 15:21

ایلام در بحث مشارکت در انتخابات همواره جزو استان‌های پیشگام است

ایلام- رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: ایلام در بحث مشارکت در انتخابات همواره جزو استان‌های پیشگام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود صیدی ظهر روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام، رئیس ستاد انتخابات استان، دبیر، اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان برگزار شد، ضمن تبریک و تحسین رتبه‌ی برتر اشتغال ایلام در کشور گفت: امیدواریم استان ایلام در بحث مشارکت انتخابات، همچون رتبه برتر اشتغال در کشور، بدرخشد که جا دارد از استاندار ایلام، مجموعه‌ی استانداری و مجموعه مدیرانی که در این حوزه کار کردند تقدیر شود.

وی افزود: استان ایلام در بحث مشارکت در انتخابات همواره جزو استان‌های پیشگام در کشور بوده است که در این راستا هر آن‌چه وظیفه و رسالت ما در حوزه‌ی نظارت بر انتخابات است به نحو احسن پیگیری خواهیم کرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، خاطرنشان کرد: مقام معظم‌رهبری با تاکید بر چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در ابتدای سال، اهمیت انتخابات را مطرح کردند.

صیدی با تاکید بر همکاری و همدلی بین فرمانداران و ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی پُرشور و سالم، تاکید کرد: هئیت‌های نظارت و بازرسی انتخابات استان نیز تمامی تلاش خود را برای تحقق این مهم به‌کار خواهند گرفت. وی اضافه کرد: فرآیند انتخابات در سال جاری با همکاری و همدلی ستاد انتخابات و هیئت نظارت، برای برگزاری انتخاباتی روان‌تر، راحت‌تر و ساده‌تر و با تعامل بیشتر با محوریت قانون انجام شود.

دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244505

مهمترین اخبار ایران و جهان: