نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 13:14

آزادسازی اراضی کشاورزی در پیشوا/۱۲ بنای غیرمجاز تخریب شد

پیشوا- جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادسازی اراضی کشاورزی و تخریب ۱۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جهت حفظ اراضی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهرام امیریان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از آزادسازی اراضی کشاورزی در پیشوا خبر داد و گفت: در پی سو استفاده برخی از افراد مبنی بر ساخت ساز غیرمجاز در شهرستان پیشوا، مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با حضور مسئولان اداره جهاد کشاورزی اقدام به تخریب بناهای غیرمجاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ۱۲ فقره ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۲۰ هزار متر مربع تخریب و آزادسازی شده است اظهار داشت: این تخریب‌ها شامل دیوارکشی غیر مجاز و بناهای غیر مجاز ویلایی بود.

وی در ادامه عنوان داشت: این اقدام پس از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان‌های ساخته شده و کسانی که اقدام به دیوارکشی در اراضی کشاورزی کرده بودند انجام شد.

امیریان با بیان اینکه مالکان هیچ گونه اقدامی در خصوص توقف یا تخریب ملک خود نکرده بودند افزود: سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس بناهای غیرمجاز قلع و قمع شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ارزش ریالی اراضی آزاد سازی شده طبق نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197249

مهمترین اخبار ایران و جهان: