نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 19:01

لزوم پرهیز دستگاه‌های اجرایی اردبیل از مصلحت اندیشی‌های اداری

اردبیل-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی و اداری حوزه سلامت اردبیل از مصلحت اندیشی‌های اداری پرهیز کنند و در انجام بهینه رسالت اجرایی خود در خدمت به مردم پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر دوشنبه در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: امروز سلامت و تأمین امنیت غذایی مهمترین مسئله جامعه است و سلامت مردم که نشأت گرفته از سلامت غذایی است برای ما بسیار مهم بوده و همه دستگاه‌های حوزه سلامت در این راستا تعهد و مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه مسئولیت نهادهای مسئول و متولی در این حوزه سنگین است، گفت: دستگاه‌های اجرایی و اداری حوزه سلامت اردبیل از مصلحت اندیشی‌های اداری پرهیز کنند و در انجام بهینه رسالت اجرایی خود در خدمت به مردم پیشگام باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم همکاری‌های بین بخشی دستگاه‌های حوزه سلامت برای دفاع و صیانت از سلامت و امنیت غذایی جامعه تاکید کرد و گفت: رویکرد دستگاه قضائی اعتماد سازی، واقعیت گرایی و عدالت محوری است.

حجت‌الاسلام کثیرلو با اشاره به تعامل بسیار خوب بین تشکیلات قضائی با دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های لازم قضائی در راستای ارتقا سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه هر نوع اقدام قضائی که لازم باشد انجام می‌دهیم و هیچ اغماض و چشم پوشی را در این حوزه نمی‌پذیریم.

وی به معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با همکاری و هم افزایی بین بخشی کارهای خوبی در این راستا انجام شده اما کافی نبوده و جدیت و تلاش مضاعف لازم است تا این معضل به کلی برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198349

مهمترین اخبار ایران و جهان: