نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 15:05

باید در میان مردم بود با مدیریت کارتابلی کار پیش نمی‌رود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با مدیریت کارتابلی نمی‌شود مدیریت کرد، باید در بین مردم بود تا بتوان مشکلات را از نزدیک دید و حس کرد و در راستای حل آن‌ها گام‌های موثری برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارگزارانی که حق مردم را نمی‌دهند، اغنیایی که بخیل هستند، عالمی که حلیم نیست، رؤسایی که با مردم نیستند و قاضیانی که عادل نیستند از مسرفان واقعی هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت عادل بودن قضات، افزود: صاحبان قدرت باید بدزبانی را کنار بگذارند و با انتخاب سبک درست زندگی در هدایت مردم کوشا باشند.

در ادامه غلامعلی حیدری گفت: انقلاب منشا خدمات بزرگی بوده و همواره چالش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته که این تنها به برکت جان‌فشانی شهداست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت پرداختن به متن به جای پرداختن به حاشیه اظهار داشت: انرژی موجود را صرف خدمتگزاری به مردم کنید چرا که خدمت بی‌منت مایه امیدواری مردم است.

وی افزود: ناترازی‌ها را تراز کردن، محرومیت‌ها را از بین بردن، برخورد قاطعانه با مفاسدی که سلطان نام گرفتند، از اقدامات خوب قوه قضاییه است که باعث امیدواری مردم شده است.

حیدری ادامه داد: با مدیریت کارتابلی نمی‌شود مدیریت کرد، باید در بین مردم بود تا بتوان مشکلات را از نزدیک دید و حس کرد و در راستای حل آن‌ها گام‌های موثری برداشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش سه قوه دشمن را عصبی کرده است، تصریح کرد: مردم در اغتشاشات نشان دادند که با بصیرت بالا همواره از دشمن بیزاری می‌جویند.

حیدری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری کمترین مشکلات را در اغتشاشات سال گذشته داشت، بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در استان فعال شده و اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور اختصاص پیدا کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1228149

مهمترین اخبار ایران و جهان: