نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 23:24

۲۲ باب مسکن محرومان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: همزمان با بیست و دومین سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی ۲۲ باب مسکن محرومان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ عباس نوظهور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فردا همایش طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک سال گذشته بسیج سازندگی برنامه ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در تحقق شعار سال که محوریت آن رشد تولید است انجام خواهد شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند عمرانی و آبادانی دستگاه‌های خدمات‌رسان در تلاش است تا زمینه رفاه و پیشرفت استان را در ابعاد مختلف فراهم کند.

نوظهور ساخت خانه برای محرومان، آبرسانی به ۴۵۴ روستا در مناطق مختلف استان اردبیل، احداث غسالخانه و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین واکسیناسیون دام جامعه روستایی و عشایری و کمک به ساخت خانه عالم را از جمله اقدامات بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان اردبیل اعلام کرد.

وی گفت: در حساس‌ترین مأموریتی که به بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات برای طرح‌های زودبازده و کوچک واگذار شده سعی ما بر این است تا این طرح‌ها را در ابعاد مختلف مورد حمایت و پشتیبانی مالی، فنی و اجرایی قرار دهیم.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: در بحث اشتغال پرداخت تسهیلات کم بهره در کمک به رشد تولید اولویت امسال است که امیدواریم برای بیش از یک هزار و ۸۰۰ طرح کوچک و متوسط تسهیلات پرداخت و فرصت کارآفرینی برای اقشار مختلف فراهم آید.

نوظهور نقش آفرینی مجموعه بسیج را در سنگر اقتصادی و تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی یادآور شد و بیان کرد: در این حوزه آنچه که مهم به نظر می‌رسد تمرکز در طرح‌های اجرایی زودبازده است که می‌تواند برای خانواده‌های مختلف فرصت اشتغال و همچنین افزایش منابع درآمدی و معیشتی را مهیا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192805

مهمترین اخبار ایران و جهان: