نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 01:00

مسئولان نشاط و انگیزه به فضای خدمت القا کنند

قروه- نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باید فضای کشور را مثبت و امیدوارکننده ببینیم، از مسئولان خواست در دستگاه‌های متبوع خود، انگیزه و نشاط را ضمیمه خدمت به مردم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در سفر به شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه و در جلسه شورای اداری این شهر اظهار کرد: مسائل و مشکلات شهر سریش‌آباد و بخش‌های آن احصا و به ترتیب برای رفع آنها تلاش شود.

وی یادآور شد: آماده پیگیری در راستای حل مشکلات پروژه‌های ذکر شده از جمله پروژه مسکن ملی، کارگاه‌های مصنوعات سنگبری، کمربندی سلامت، انتقال آب بند سریش آباد و معدن سنگ قزل قیه هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: قصد داریم در سفرها یک روز کامل را برای رفع مشکلات و مسائل مردم و شهر مورد نظر اختصاص دهیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به استان در جهت حل و پیگیری مسائل و مشکلات بود و این سفرها منشأ توسعه و رفع محرومیت زدایی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه سفر خود به شهر سریش‌آباد با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کرد.

وی در این دیدارها گفت: نیاز و نگاه عاطفی یکی از الزاماتی است که نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: اشتغال و مشکلات مالی یکی از دغدغه‌های فرزندان شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران است که رفع این مشکل همت و تلاش مضاعف می‌طلبد.

وی تأکید کرد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای همفکری، همدردی، رسیدگی و مساعدت‌های مالی نسبت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان عزیز اتمام جدی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207249

مهمترین اخبار ایران و جهان: