نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 18:04

مشکلات مسکن مهر یکی از معضلات بزرگ پردیس است

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: مشکلات مسکن مهر یکی از معضلات بزرگ پردیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس طی سخنانی خواستار هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی در مقابله با فساد شد و گفت: در این مبارزه باید از نیروهای متعهد بهره گیری شود.

وی گفت: پیگیری مطالبات مردم از تریبون مقدس نماز جمعه، امید مردم را افزایش می‌دهد، نماز جمعه و تریبون آن در خدمت مردم است و تمام مشکلاتی که در شهرستان مورد غفلت یا بی‌توجهی بوده را پیگیری و با شفافیت و با احترام کامل از طریق این تریبون مقدس به گوش مسئولین مربوطه رسانده‌ایم.

امام جمعه پردیس افزود: خوشبختانه در برخی از آنها، مسئولین مربوطه پای کار آمده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام می‌دهند که از آنان تشکر می‌کنیم.

حسینی مسکن مهر را یکی از مشکلات بزرگ پردیس دانست و تاکید کرد: با تغییرات مدیریت خبرهای خوشی را مبنی بر آغاز به کار شرکت عمران برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی و خدمات روبنایی شاهد هستیم.

وی برخی مشکلات مسکن مهر پردیس را همانند زخم کهنه دانست و گفت: مردم در انتظار خبرهای خوش از تکمیل و تحویل مسکن مهر در پردیس هستند، که با پیگیری دادستان و قول مساعد مدیر عامل شرکت عمران، امیدهای برای رفع مشکلات بیشتر شده است.

خطیب جمعه پردیس حملات بزدلانه و جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل به فرماندهان مقاومت و پاسخ قاطع مقاومت، را مورد اشاره قرار داد و گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند حملات گسترده ای را به جهاد اسلامی کنند و حماس پاسخ آنها را ندهد و بین گروه‌های مقاومت اختلاف بیاندازند، اما پاسخ مقاومت به مناطق صهیونیست‌نشین بسیار بیشتر از دفعات قبل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206593

مهمترین اخبار ایران و جهان: