نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 14:57

دیدار نماینده ایران در امور افغانستان با عبدالله عبدالله

رییس شورای عالی مصالحه ملی پیشین افغانستان در دیدار «حسن کاظمی قمی» بر تداوم کمک‌های ایران به مردم افغانستان و توسعه روابط میان دو کشور تاکید‌ کرد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «عبدالله عبدالله»، رییس شورای عالی مصالحه ملی پیشین افغانستان در توئیتی نوشت که با «حسن کاظمی قمی»، نماینده ویژه و سرپرست سفارت ایران در کابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

عبدالله در این باره گفت که او در این دیدار بر تداوم کمک‌های ایران به مردم افغانستان و توسعه روابط میان دو کشور تاکید‌ کرده است.

روز گذشته نیز «حامد کرزی»، رئیس جمهور پیشین افغانستان با حسن کاظمی قمی نماینده ویژه و سرپرست سفارت ایران در کابل دیدار و گفتگو کرد.

کرزی در رشته توئیتی در این باره نوشت: در این دیدار با اظهار خوش‌بینی نسبت به نتایج نشست دوحه، در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه تبادل نظر صورت گرفته، و بر ضرورت اجماع منطقه‌ای بعنوان راه حل و کمک به حل مشکلات افغانستان تاکید شد.

رئیس جمهور سابق افغانستان در این دیدار ایران را دوست تاریخی افغانستان خواند و از کمک‌های آن کشور به مردم افغانستان برای فراهم کردن زمینه آموزش برای جوانان افغان قدردانی و بر تداوم این همکاری‌ها تاکید کرد.

پایان پیام/ ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206349

مهمترین اخبار ایران و جهان: