نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 15:39

کسب ۱۲ رتبه برتر در پویش‌های کشوری دانش‌آموزان و مراقبان سلامت

کرج- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان و مراقبان سلامت این استان ۱۲ رتبه برتر در پویش های کشوری با موضوع سلامت در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کسب کردند.

سید مسلم رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانش آموزان و مراقبان سلامت این استان ۱۲ رتبه برتر در پویش‌های کشوری با موضوع سلامت در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کسب کردند.

وی افزود: فاطمه داودی سالسانی، سما کمری، نیایش بخشی و امیر علی محسنیان از دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس کرج و نظرآباد در پویش رادیو سلامت با عنوان «صدای سفیر سلامت دانش آموزی» برای البرز افتخار آفریدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: در پویش «چهارشنبه آخر سال» نیز زهرا کولیوند، مهسا اکبری و زهرا یاری از دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه مدارس کرج حائز رتبه برتر شدند.

وی یادآورشد: مژگان کدیوریان، پرنیا سادات شفیعی و یاسمن فتحعلی زاده به ترتیب از دانش آموزان ابتدایی و متوسطه دوره دوم نواحی چهار، سه و ۲ کرج در پویش «حال خوب ویژه ماه مبارک رمضان» موفق به کسب رتبه برتر برای استان شدند.

رئیسی هدف از برگزاری این پویش‌ها را حفظ سلامتی دانش آموزان، آگاهی‌بخشی و تولید محتوای آموزشی و فرهنگی به زبان قلم، هنر و فناوری ذکر کرد.

وی ادامه داد: از دانش آموزان و مراقبان سلامت مدارس شرکت کننده در این پویش‌ها که موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند، تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1265949

مهمترین اخبار ایران و جهان: