نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:54

رئیسی: پدر شهیدان ضیایی تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت به یادگار گذاشت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی تصریح کرد: این پدر دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت شادروان حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی، موجب تألم خاطر گردید. هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف کشور است و خانواده معظم شهدا اسطوره‌های شرف و فضیلت این مرز و بوم هستند. این پدر دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.

این‌جانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شریف استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداند متعال برای آن اسوه مقاومت و ایستادگی رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201093

مهمترین اخبار ایران و جهان: